asparagus project

Με μόλις 35 θερμίδες ανά κούπα, πολλές διαλυτές και αδιάλυτες ίνες, ελάχιστα λιπαρά, φυλλικό οξύ και Vit E, C, K, B, τα σπαράγγια είναι η πρόταση για την υγεία, την διατροφή, το hang over. Ναι, ας έχουμε υπ’ όψιν μας ότι τα μέταλλα και τα αμινοξέα τους, προστατεύουν τα ηπατικά κύτταρα από τις τοξίνες του αλκοολ.

Ας έχουμε υπ’ όψιν μας επίσης, ότι το πλούσιο φυλλικό οξύ και τα υψηλά επίπεδα τρυπτοφάνης, συμβάλλουν στην βελτίωση της διάθεσης και απομακρύνουν την ευερεθιστικότητα και την κατάθλιψη.

Μερικοί τρόποι να τα καταναλώσουμε:

  • Σαλάτα με σπαράγγια και σπανάκι
  • Πατατοσαλάτα με σπαράγγια και αρακά
  • Πίτα με σπαράγγια και κοτόπουλο
  • Γεμιστά αυγά με σπαράγγια
  • Ομελέτα με σπαράγγια
  • Ψητά σπαράγγια με φέτα και σκόρδο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s